Specjalista ds. Strategii Mediowych

Specjalista ds. Strategii Mediowych
Warszawa
Opis stanowiska:
  • Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta,
  • Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych,
  • Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji,
  • Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi,
  • Wspieranie innowacyjnych inicjatyw marketingowych i testowanie nowych rozwiązań.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy w agencji mediowej lub dziale marketingu,
  • Praktyczna znajomość narzędzi monitorujących i raportujących kampanie,
  • Dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego planowania działań,
  • Mile widziane zainteresowanie nowymi technologiami i trendami mediowymi.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Hybrydowy model pracy (3 dni biuro / 2 dni zdalnie),
  • Benefity po okresie wdrożenia: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe,
  • Możliwość udziału w projektach innowacyjnych i szkoleniach wewnętrznych,
  • Wspierające środowisko pracy i kulturę współdziałania.

Najnowsze oferty pracy:

Key Account Manager (Komponenty Przemysłowe)

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży Branży Metalowej

dzisiaj

FERONA POLSKA S.A.

mazowieckie /

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista Programmatic (Digital Media)

wczoraj

WPP Media

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Strategii Marketplace

2025-12-03

WPP Media

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach...

Więcej informacji