Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9924085, z dnia 2025-05-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim)
  • Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania urządzeń
  • Dbanie o jakość i terminowość obsługi zgłoszeń

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Chęć do nauki i gotowość do przyswajania wiedzy technicznej
  • Umiejętność jasnego przekazywania informacji
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, ale nie jest konieczne – wszystkiego Cię nauczymy

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie z rozpoznawalną pozycją na rynku
  • Elastyczny grafik – możliwość łączenia pracy ze studiami lub innymi zobowiązaniami
  • Wdrożenie krok po kroku – zapewniamy kompleksowe szkolenie na start
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna i inne dodatki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant Call Centre Działu Business Development

2025-05-28

EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Ołtarzew, ul. Poznańska 339

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi: Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów Obsługa zgłoszeń...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

2025-05-26

Contact Center Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i...

Więcej informacji