Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9924085, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim)
  • Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania urządzeń
  • Dbanie o jakość i terminowość obsługi zgłoszeń

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Chęć do nauki i gotowość do przyswajania wiedzy technicznej
  • Umiejętność jasnego przekazywania informacji
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, ale nie jest konieczne – wszystkiego Cię nauczymy

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie z rozpoznawalną pozycją na rynku
  • Elastyczny grafik – możliwość łączenia pracy ze studiami lub innymi zobowiązaniami
  • Wdrożenie krok po kroku – zapewniamy kompleksowe szkolenie na start
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna i inne dodatki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Sprzedaży Usług Szkoleniowych

wczoraj

Asseco Data Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprawozdawczości Finansowej

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

2025-06-17

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

2025-06-16

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim (mailowo i telefonicznie) wsparcie w zakresie działania sprzętu medycznego dla diabetyków rozwiązywanie...

Więcej informacji