Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
  • Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
  • Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
  • Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Asystent do spraw księgowości

wczoraj

WW Finance Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Nowogrodzka 31/414

Więcej informacji

Technik utrzymania ruchu

wczoraj

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca Klienta z językiem duńskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią,...

Więcej informacji

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i...

Więcej informacji