Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
  • Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
  • Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
  • Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Digital Sales Representative z językiem rumuńskim

dzisiaj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży z niemieckim i angielskim

dzisiaj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca klienta z językiem duńskim

2025-06-21

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w...

Więcej informacji

Doradca Klienta z ojczystym niemieckim

2025-06-20

Dobre Biuro sp z o.o.

mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza...

Więcej informacji