Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Zakres obowiązków:
- Udzielanie wsparcia technicznego 2. linii dla systemów cyfrowych
- Rozwiązywanie problemów w środowiskach Windows/Linux oraz Azure
- Współpraca z zespołami technicznymi i produktowymi
- Zdalne wsparcie przy uruchamianiu systemów u klienta
- Raportowanie w języku angielskim
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (IT, automatyka, elektronika lub pokrewne)
- Znajomość systemów Windows i Linux
- Doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego lub infrastruktury IT
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Gotowość do pracy stacjonarnej i wyjazdów szkoleniowych
Oferujemy:
- Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- Atrakcyjne wynagrodzenie + 13. i 14. pensja
- W pełni wyposażone stanowisko pracy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku o wysokiej kulturze organizacyjne
Najnowsze komentarze