Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe
- Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej
- Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń
- Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi
- Współpraca z zespołem oraz aktywny udział w budowaniu dobrej atmosfery pracy
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka serbskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (B1)
- Umiejętność pracy w środowisku Windows
- Sprawna komunikacja i podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
- Szybkie przyswajanie nowych informacji, także tych o charakterze technicznym
- Mile widziana znajomość języka polskiego (B1)
Oferujemy:
- Premię zależną od wyników
- Model pracy hybrydowej po pierwszym miesiącu pracy stacjonarnej
- Dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- MyBenefit z comiesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę MultiSport
- Cotygodniowe owoce i cykliczne dni z pizzą
- Możliwość rozwoju poprzez coachingi i sesje doszkalające
- Wspierający, zgrany zespół

Najnowsze komentarze