Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

W Medicover Benefits tworzymy nowoczesne systemy kafeteryjne, platformy rabatowe i lojalnościowe wspierające biznesy największych firm w Polsce. Jesteśmy częścią Grupy Medicover, a kreatywność, pasja i nieszablonowe myślenie wyróżnia naszych pracowników. Rozwijaj się razem z nami!
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz:
  • Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca 
  • Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie 
  • Umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, chat, mail)
  • Bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • Dobrą znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny - obsługujemy użytkowników anglojęzycznych 
  • Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku - zmiany 8 godzinne w godzinach 09:00 - 17:00
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits.
  • Obsługę połączeń przychodzących.
  • Kontakt z Użytkownikami na chacie.
  • Obsługę skrzynki mailowej.
  • Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów.
  • Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracujemy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 1x w tygodniu pracujemy w biurze)
  • Stawiamy na dobre relacje w naszym zespole.
  • #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy.
  • #PoszukiwanyPoszukiwana – polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł.
  • #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band.
  • #WZdrowymCieleZdrowyDuch - od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej.
  • #MamTęMoc - z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce.
  • Dbam o #ZdrowyUśmiech z dodatkowym pakietem stomatologicznym Medicover Stomatologia.
  • #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia.
  • #SpeakEnglish - uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym.
  • #WorkLifeBalance - dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę.
  • #LessWaste – to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko.
  • #WellBeing – o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Travel Advisor with Norwegian

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Aleja Solidarności 171

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów...

Więcej informacji

Business Development Administrator

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Facilitate the setup of new clients, meticulously handling VAT & EPR Registration documents. Engage with clients, colleagues, and external partners via phone...

Więcej informacji