Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Ogłoszenie numer: 9680290, z dnia 2025-04-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
  • Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
  • Proponowanie usprawnień w podległych systemach
  • Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
  • Tworzenie raportów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
  • Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność pracy w grupie

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
  • Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
  • Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
  • Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

dzisiaj

Elanders Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Płońsk

Więcej informacji

Kierownik robót branżowych – infrastruktura

dzisiaj

FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

2025-04-20

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i...

Więcej informacji