Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Ogłoszenie numer: 9913423, z dnia 2025-05-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
  • Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
  • Proponowanie usprawnień w podległych systemach
  • Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
  • Tworzenie raportów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
  • Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność pracy w grupie

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
  • Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
  • Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
  • Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kucharz Śniadaniowy / Kucharz ala carte

dzisiaj

Modlin Sp. z o.o.

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji

Kierownik internatu

dzisiaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

mazowieckie / Sulejówek

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Wsparcia Zespołu Informatyki

dzisiaj

MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, blisko pętli tramwajowej i SKM i Koleje Mazowieckie

Zakres obowiązków: rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem u pracowników, konfiguracja i diagnostyka sprzętu komputerowego inwentaryzacja...

Więcej informacji