Specjalista ds.promocji

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Specjalista ds.promocji
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/24/1551
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż. oraz regulaminem pracy2. Zapoznanie się/nauka/pomoc w: procesie obsługi klienta3. Wprowadzenie do działania i wykorzystywania chmury w procesie obsługi klienta4. Pomoc przy organizacji logistyki dla realizacji projektów5. Pomoc przy planowaniu trasy zespołów realizacyjnych6. Zapoznanie z obsługą obiegu dokumentów firmowych związanych z rejestracją zgłoszeń klientów7. Nauka zasad rezerwacji sal i hoteli dla zespołu realizacyjnego8. Zapoznanie z systemem archiwizacji umów, faktur, sprawozdań z projektów edukacyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: znajomość social media
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wołomin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. administracyjnych

dzisiaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Technik Farmacji w dziale Farmacji Szpitalnej

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Św. Wincentego 103

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka w Dziale Promocji

2024-12-24

Carrefour Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: generowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych, ad hoc, zakładanie przecen i cen promocyjnych, przesyłanie informacji do...

Więcej informacji

Ekspert ds. Promocji w Dziale Handlowym

2024-12-18

Carrefour Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej; analiza zakończonych promocji; wsparcie podczas wyboru ofert...

Więcej informacji