1. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej działań z zakresu pomocy i oparcia społecznego dla osób z zaburzeniami psychicznymi przeciwdziałania przemocy domowej oraz działań związanych z kryzysem bezdomności, szkoleń, seminariów, konferencji, badań, itp. zgodnie z ustawą Pzp i innymi obowiązującymi przepisami.2. Udział w rozliczaniu wykorzystania środków dotacji oraz sporządzaniu sprawozdań dotyczących realizacji zadań przez podmioty, którym udzielono dotacji.3. Udział w inicjowaniu i promowaniu nowych rozwiązań w zakresie przeciwdziałania ubóstwu, przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony zdrowia psychicznego.4. Prowadzenie współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, z Urzędem Marszałkowskim.5. Prowadzenie współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie, organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej w zakresie realizowanych zadań.6. Realizowanie zadań wynikających z Narodowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego i ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego w obszarze społecznym, koordynacja jego realizacji.7. Realizowanie zadań wynikających z Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej na lata 20242030.8. Opracowywanie projektów uchwał, informacji, zarządzeń i materiałów przygotowywanych dla organów Samorządu Województwa Mazowieckiego w zakresie realizowanych zadań.9. Udział w przygotowywaniu planów, sprawozdań, opracowań i innych dokumentów dotyczących zadań Wydziału.10. Prowadzenie dokumentacji spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.
Wymagania konieczne:Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera - excel, word
Wymagania inne:Wymagania konieczne:1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.3. Nieposzlakowana opinia.4. Wykształcenie średnie lub wyższe.5. Staż pracy: dla wykształcenia średniego min. 3 lata, dla wykształcenia wyższego min. staż pracy niewymagany.6. Znajomość ustaw: o samorządzie województwa, o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.2. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.3. Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.4. Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.5. Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.6. Znajomość obsługi programu Witkac.Pełna treść oferty, informacja o sposobie rekrutacji oraz wymaganych dokumentach znajduje sie na stronie: https://bip.mcps.com.pl/ogloszenia-o-naborze/numer-ogloszenia-mc-ks-40-2025/
Miejsce pracy:Warszawa
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 7 500 PLN
Najnowsze komentarze