Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
- codzienna współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce, wdrażanie nowości i działań promocyjnych,
- budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie procesów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji wspierających decyzje biznesowe,
- monitorowanie wyników sprzedaży i efektywności działań marketingowych,
- koordynacja rozliczeń budżetów promocyjnych i dokumentacji kontraktowej,
- współpraca z działami Marketingu, Obsługi Klienta i Łańcucha Dostaw przy realizacji projektów,
- udział we wdrażaniu nowych rozwiązań digitalowych i optymalizacji procesów e-commerce.
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
- minimum rok doświadczenia w pracy administracyjno-operacyjnej w branży FMCG,
- znajomość procesów sprzedażowych w kanałach convenience i e-commerce,
- dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint),
- wykształcenie wyższe,
- mile widziana znajomość systemów SAP i ACIT,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych,
- kreatywność, inicjatywa i analityczne myślenie.
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera
Najnowsze komentarze