Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w FoundEver! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie:  

  • Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:  

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz angielski (B1 minimum);
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.  
  • Chcesz pracować w elastycznych godzinach;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:  

  •  Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  •  Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  •  Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?  

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. konfiguracji i automatyzacji IT

dzisiaj

PKO Bank Polski

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Programista .NET

dzisiaj

PKO Bank Polski

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Do twoich zadań należeć będzie: T elefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie...

Więcej informacji

 Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów...

Więcej informacji