Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

Dołącz do nas w Foundever!

Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim
Praca Zdalna
 

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Mówisz płynnie w j. niemieckim (C1);
  • Chcesz pracować w komforcie swojego domu;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
  • Obsługa komputera nie jest Ci obca;
  • Jesteś osobą zmotywowaną I chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, wsparcie psychologiczne);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

wczoraj

T-Mobile Polska

mazowieckie / Warszawa, KEN 98

Więcej informacji

Starszy Specjalista ds. technologii

wczoraj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Service Specialist with Czech

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets...

Więcej informacji

Customer Service Professional with Croatian

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

(Remote work from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting...

Więcej informacji