Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
  • Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
  • Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
  • Biegła znajomość szwedzkiego (C1),
  • Znajomość angielskiego (min. B2),
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
  • Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Rozwój umiejętności i potencjału,
  • Imprezy integracyjne,
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
  • Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kasjer - Sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Łochów

Więcej informacji

Kasjer - Sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Dębe Wielkie

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu...

Więcej informacji

Customer Advisor with Norwegian

2025-11-07

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to...

Więcej informacji