Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:

Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.

Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.

Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Twój zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska;
  • Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością firmy;
  • Rozwiązywanie problemów – pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem czy logistycznych;
  • Ewidencja zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie i rozliczanie;
  • Archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej;
  • Zawieranie umów z klientami na wypożyczenia bądź wstawienia do placówek sprzętu/narzędzi/implantów;
  • Weryfikacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów;
  • Współpraca z innymi działami – komunikacja z działem sprzedaży, logistyki, zamówień publicznych, ofert oraz inwentaryzacji, celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
  • Zarządzanie dokumentacją – przygotowywanie raportów, protokołów zdawczo-odbiorczych;
  • Zarządzanie systemem CRM – aktualizacja danych klientów;
  • Przestrzeganie warunków współpracy we wszystkich obszarach;
  • Codzienna realizacja oraz opieka nad systemem M.A.R.S;
  • Wdrażanie/zakładanie nowych kont w nowym systemie raportowania przez klientów;
  • Udzielanie pomocy technicznej klientom w systemie M.A.R.S.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Znajomość programów: SAP, CRM
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Doświadczenie w pracy z klientem;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność;
  • Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z klientem;
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów;
  • Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Praca w systemie hybrydowym;
  • Bonus kwartalny;
  • Karta lunch pass;
  • Opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • "Owocowe poniedziałki";
  • Nagroda jubileuszowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Nauczyciel Wspomagający / Pedagog Specjalny

wczoraj

Staff Partners

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Więcej informacji

Sprzedawca - Stylista

wczoraj

Villaro

mazowieckie / Lesznowola

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Advisor with Korean

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Wola

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Centrum Nauki Kopernik

mazowieckie / Warszawa

(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze...

Więcej informacji