Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
  • Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
  • Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
  • Wspierające środowisko zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Psycholog

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Ignaców (pow. miński, gm. Mińsk Mazowiecki)

Więcej informacji

Specjalista ds. BHP i p.poż.

dzisiaj

BZK Alco S.A.

mazowieckie / Janików

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist

dzisiaj

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework...

Więcej informacji

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie /

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate...

Więcej informacji