Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
  • Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
  • Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
  • Wspierające środowisko zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Doradca Klienta Biznesowego (obsługa w j. rumuńskim)

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Doradca Klienta Biznesowego z językiem niemieckim

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie...

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Slovenian

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);...

Więcej informacji