Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sprzedaży i Logistyki
Miejsce pracy: Sękocin Nowy, koło Warszawy
Kluczowe Obowiązki
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów (krajowych i zagranicznych).
- Organizacja i koordynacja transportu krajowego i międzynarodowego (drogowy, morski, lotniczy).
- Współpraca z firmami kurierskimi, spedytorami oraz agencjami celnymi.
- Obsługa pełnej dokumentacji: magazynowej, logistycznej i sprzedażowej (PZ, WZ, faktury).
- Przyjmowanie i wydawanie towaru do/z magazynu zewnętrznego oraz stały kontakt z nim.
- Składanie zamówień do dostawców i prowadzenie bieżącej korespondencji z kontrahentami.
- Ścisła współpraca z działami: Handlowym i Technicznym.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Sprzedaży lub Logistyce (mile widziany transport międzynarodowy).
- Znajomość i obsługa dokumentacji: PZ, WZ, faktury.
- Umiejętność samodzielnej organizacji transportu i współpracy ze spedytorami.
- Podstawowa znajomość procedur celnych.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i zdolność do współpracy międzywydziałowej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie międzynarodowej.
- Wynagrodzenie w przedziale: 8 000 zł - 9 500 zł brutto.
- Pracę w stabilnym i zgranym zespole.
- Przyjazne środowisko pracy.

Najnowsze komentarze