(Pion Organizacyjny/ Dział Komunikacji i Edukacji Ekologicznej)
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- kompleksowa obsługa profili Spółki w mediach społecznościowych
- kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji na profilach społecznościowych Spółki, we współpracy z Rzecznikiem Prasowym
- obsługa stron internetowych Spółki, zgodnie z prowadzoną polityką informacyjną i obowiązującymi zasadami dostępności cyfrowej i SEO, w tym aktualizacja treści
- tworzenie i współtworzenie materiałów audio-wizualnych i nadzór nad ich produkcją
- wsparcie w redakcji materiałów informacyjno-edukacyjnych dotyczących działalności Spółki (broszury, ulotki, publikacje, periodyki)
- wykonywanie dokumentacji fotograficznej i video podczas wydarzeń okolicznościowych oraz na potrzeby publikacji w social media
- tworzenie prezentacji i raportów
- monitoring mediów, w zakresie wizerunku Spółki oraz informacji dotyczących jej działalności
- wsparcie rzecznika prasowego w realizacji polityki informacyjnej Spółki poprzez działania informacyjne i współpracę mediami
- utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, w tym:
- opracowywanie materiałów prasowych
- udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy
- udzielanie wywiadów i emisja/ publikacja komunikatów
- nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z mediami
- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych i innych spotkań o charakterze wizerunkowym oraz reprezentowanie Spółki w kontaktach z mediami, w tym udzielanie wywiadów
- realizacja postępowań na potrzeby działań prowadzonych przez zespół
- współpraca z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie organizacji imprez, wydarzeń i uroczystości, w których Spółka występuje w roli organizatora lub uczestnika oraz w innych wydarzeniach wskazanych przez Prezesa Zarządu
- wykształcenie wyższe
- wiedza i doświadczenie zawodowe (min. 7- letnie), w tym 3 lata w zakresie obsługi mediów społecznościowych
- wiedza na temat zasad funkcjonowania biura prasowego
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- dokładność i skrupulatność
- umiejętność pracy w zespole
- kreatywność
- mile widziane prawo jazdy kat. B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze komentarze