Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów
(Jednostka Realizująca Projekt / Dział Nadzoru Realizacji Projektów 1)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 124
Nr ref.: 127/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji największych w Polsce i w Europie inwestycjach w branży wodno-kanalizacyjnej
- pracę w doświadczonym zespole realizującym inwestycje i projekty infrastrukturalne współfinansowane ze środków UE
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- prowadzenie realizacji zadań inwestycyjnych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na roboty budowlane we współpracy z Inżynierem Kontraktu i zespołem Inspektorów Nadzoru oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
- prowadzenie realizacji zadań usługowych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na usługi, w tym w szczególności umów na usługi Inżyniera Kontraktu i usługi projektowanie
- prowadzenie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi w tym z organami administracji publicznej, związanych z realizowanymi umowami
- nadzór nad procesem przygotowania inwestycji w tym koordynacja
- przygotowanie materiałów przetargowych i udział w komisjach przetargowych, przygotowywanie informacji i zestawień związanych ze sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka)
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami związanymi infrastrukturalnymi)
- znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego (znajomość Prawa Budowlanego, mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych)
- mile widziana znajomość reguł kontraktowych FIDIC
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odporność na stres
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze komentarze