Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Rekrutacja zdalna
Zakres zadań
- Prowadzi księgi inwentarzowe środków trwałych oraz ewidencję ilościowo-wartościową pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; kontroluje oraz sprawdza pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym (w zakresie ewidencji majątku) dokumenty źródłowe będące podstawą do ujęcia w księgach inwentarzowych oraz ewidencji ilościowo wartościowej; dokonuje klasyfikacji środków trwałych i wyposażenia oraz ustala stawki amortyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzi sprawy z zakresu ewidencji składników majątku Ministerstwa.
- Koordynuje oraz rozlicza środki trwałe, wartości niematerialne i prawne.
- Współdziała z komisją do spraw oceny przydatności do dalszego użytkowania składników rzeczowych majątku ruchomego w Ministerstwie oraz z komisją likwidacyjną.
- Uczestniczy w uzgadnianiu sald kont analitycznych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych z kontami syntetycznymi. Wprowadza do systemu QNT moduł środki trwałe dane dotyczące lokalizacji składników majątku.
- Prowadzi sprawy związane z ewidencją powierzchni użytkowej budynków, będących w trwałym zarządzie Ministerstwa.
- Uczestniczy w administrowaniu kosztów bieżącego zarządu nieruchomości.
- Przygotowuje materiały do inwentaryzacji okresowych, zdawczo-odbiorczych i doraźnych w zarządzanych oraz wynajmowanych nieruchomościach Ministerstwa pod kątem posiadanych składników majątku.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów dotyczących klasyfikacji środków trwałych, gospodarowania majątkiem, gospodarowania odpadami
- Znajomość przepisów dotyczących przeprowadzania inwentaryzacji oraz z zakresu finansów publicznych.
- Ogólna wiedza na temat urzędu oraz funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze