Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153594
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- Zagrożenie korupcją,
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- Monotonia pracy,
- Stres,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Przyjmuje dokumenty wymagane od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji, sprawdza kompletność składanych dokumentów oraz potwierdza ich zgodność z oryginałami,
- Dokonuje rejestracji kandydatów do służby w Policji w informatycznej bazie danych,
- Dokonuje sprawdzeń prawidłowości danych zawartych w kwestionariuszach osobowych kandydatów do służby w Policji, w ewidencjach, rejestrach i kartotekach w tym w policyjnych bazach danych, sporządza notatki w zakresie wyników sprawdzeń,
- Sporządza projekty pism i innej dokumentacji związanej z prowadzeniem i zakończeniem postępowań kwalifikacyjnych do służby w Policji,
- Wyznacza oraz wprowadza do informatycznych baz danych terminy poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego oraz zawiadamia o nich kandydatów,
- Uczestniczy w pracach zespołu przeprowadzającego rozmowy kwalifikacyjne, testy wiedzy, testy sprawności fizycznej,
- Kompletuje i przygotowuje dokumentację dotyczącą przeprowadzonych postępowań kwalifikacyjnych do służby w Policji,
- Sporządza okresowe statystyki/wykazy dotyczące przeprowadzanych postępowań kwalifikacyjnych do służby w Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w obszarze rekrutacji i naboru
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw: o Policji w zakresie warunków przyjęć do służby w Policji oraz aktu wykonawczego w sprawie postępowania kwalifikacyjnego wobec kandydatów do służby w Policji; o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów Kodeksu Karnego w zakresie kary, środki karne, zatarcie skazania.
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa, komunikatywność, pracy w zespole,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze