Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Rakowieckiej 2a:
Wejście do budynku wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Wewnątrz budynku brak windy.
Łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
Ryzyko korupcyjne.
Kontakt z klientem zewnętrznym.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o udzielenie zezwolenia na nabycie nieruchomości przez cudzoziemców, w tym przygotowuje pisma i wystąpienia do innych organów administracji publicznej, sądów, stron w celu wyczerpującego zebrania materiału dowodowego w prowadzonych postępowaniach, w celu przygotowania rozstrzygnięcia administracyjnego, z którym może wiązać się znaczna odpowiedzialność Skarbu Państwa za szkody.
- Analizuje złożone w toku postępowania o udzielenie zezwolenia dokumenty pod względem wymogów formalno-prawnych, zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wyciąga właściwe wnioski z zawartych w nich informacji celem zaproponowania rozstrzygnięcia (decyzji administracyjnej) zgodnego z ustalonym porządkiem prawnym w RP oraz zobowiązaniami międzynarodowymi RP.
- Wprowadza do komputerowej bazy danych informacje dotyczące prowadzonych postępowań administracyjnych z zakresu nabywania nieruchomości przez cudzoziemców.
- Prowadzi akta rejestrowe dotyczące prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Udziela odpowiedzi na zapytania (głównie telefoniczne) stron postępowania i innych osób zainteresowanych otrzymaniem informacji dotyczących zasad nabywania nieruchomości, akcji i udziałów przez cudzoziemców.
- Analizuje i sprawdza pod względem zgodności formalnej i faktycznej dane zawarte w prowadzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych rejestrach, celem przygotowania corocznego sprawozdania z realizacji ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców przedstawianego Sejmowi RP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
- Znajomość oraz umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów prawa materialnego (prawo cywilne, prawo spółek, prawo rodzinne, prawo gospodarcze, ustawy dotyczące zagadnień nabywania nieruchomości przez cudzoziemców, status cudzoziemców w RP, ustawa o fundacjach, Prawo o stowarzyszeniach) oraz procesowego (Kodeks postępowania administracyjnego), znajomość struktur funkcjonowania UE, znajomość struktur działania administracji publicznej, znajomość techniki legislacyjnej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Kreatywność, orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
Najnowsze komentarze