Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156497

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Stanowisko wiąże się z realizacją zadań wymagających upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę procesu wpływających wniosków do wykazu prac legislacyjnych oraz projektów dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz do rozpatrzenia przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów oraz komitety Rady Ministrów, w tym przekazywanie stanowisk Koordynatora OSR.
  • Zapewnia okresowy (tygodniowy) oraz miesięczny monitoring terminowości przekazywania stanowisk Koordynatora Oceny Skutków Regulacji obejmujący 3 etapy procesu legislacyjnego: wpis do wykazu prac legislacyjnych, uzgodnienia międzyresortowe oraz przez Stały Komitet Rady Ministrów.
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wewnętrznej dotyczącej opinii Koordynatora Oceny Skutków Regulacji, wspiera przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów.
  • Przygotowuje procedury i instrukcje z zakresu działania departamentu, opracowuje pisma, notatki, analizy, sprawozdania, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje związane z działalnością departamentu oraz KOSR, powiela materiały, przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu.
  • Wspiera proces obsługi sekretarskiej i kancelaryjno-biurowej Koordynatora Oceny Skutków Regulacji oraz Dyrektora i Zastępcy Dyrektora DORA.
  • Wspiera organizację szkoleń w zakresie podnoszenia jakości regulacji, w szczególności oceny skutków regulacji dla innych organów administracji rządowej.
  • Wykonuje inne zadania i funkcje uzgodnione wspólnie z dyrekcją Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, znajomości na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego
  • Posiadanie umiejętności w zakresie: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), planowania oraz organizacji spotkań
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym A2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
  • Przeszkolenie z zakresu przebiegu procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik produkcji farb graficznych

wczoraj

Sun Chemical Sp. z o.o.

mazowieckie / Marki, k. Warszawy

Więcej informacji

Dyrektor Zarządu Zlewni

wczoraj

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

mazowieckie / Warszawa, ul. Elektronowa 2

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Treasury Back Office Specialist

2025-10-13

JTI GBS Poland sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Position The Treasury Back Office Specialist contributes to the efficient operations of the Treasury Department by ensuring accuracy, compliance, and high...

Więcej informacji

Starszy specjalista

2025-10-10

Główny Urząd Miar w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas...

Więcej informacji