Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156549
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją.
W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- Zarządza kontami użytkowników oraz ich strukturą w ramach Systemu TRANS-TACHO.
- Prowadzi stały monitoring i konfigurację w zakresie współpracy systemu TRANS-TACHO z systemami zewnętrznym tj.: TRANS-TACHO (portal systemu), Wirtualny Doradca, podsystem pracownika TRANSTACHO, bazy SQL oraz tworzy raporty z Generatora Raportów (GenRAP).
- Przeprowadza weryfikację techniczną (IT) zgłoszeń dot. awarii i konfiguracji systemu, na której został oparty, dokonuje ich kwalifikacji, przekazuje zgłoszenia do wykonawcy systemu (podmiotu zewnętrznego).
- Wskazuje kierunki rozwoju systemów informatycznych w Urzędzie (TRANS-TACHO i ŚWITEŹ), w tym tworzonych w ramach projektów i programów realizowanych z udziałem europejskich funduszy strukturalnych.
- Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi zespołami zadaniowymi w zakresie wdrażania nowych i modernizowania wykorzystywanych systemów informatycznych (TRANSTACHO i ŚWITEŹ), wspomagających działalność Urzędu oraz przygotowuje analizy, opinie, prezentacje w tym zakresie.
- Przeprowadza analizę dokumentacji technicznej istniejących systemów informatycznych (TRANS-TACHO i ŚWITEŹ) w Urzędzie oraz przygotowuje raporty, opinie, sprawozdania lub ekspertyz z funkcjonowania, użyteczności tych systemów.
- Wykonuje wszelkie czynności administracyjne prowadzące do kompleksowego gromadzenia dokumentów związanych z utrzymaniem i rozwojem Systemów (TRANS-TACHO i ŚWITEŹ).
- Bierze udział w pracach zespołów podległych Prezesowi GUM, w zakresie utrzymania i rozwoju Systemów (TRANS-TACHO i ŚWITEŹ).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe inżynierskie na kierunku informatyka lub zarządzaniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administrowaniu / zarządzaniu stornami www lub systemami wewnętrznymi organizacji
- Umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, aplikacji Keycloak
- Umiejętność obsługi narzędzi do obsługi zgłoszeń np. JIRA, Redmine
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi programu raportowego GenRap
- Umiejętność obsługi systemu kancelaryjnego EZD PUW
- Znajomość zasad dot. trwałości projektów cyfrowych współfinansowanych ze środków UE
Najnowsze komentarze