Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146948
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Bierze udział w przygotowaniu odpowiedzi na pisma kontrolerów w trakcie przeprowadzanej kontroli i po jej zakończeniu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w celu zapewnienia sprawnego przeprowadzenia i organizacji kontroli zewnętrznych w Ministerstwie.
- Bierze udział w opracowaniu analizy ryzyka oraz wyników samooceny kontroli zarządczej dotyczące stanu kontroli zarządczej w celu dostarczenia informacji Kierownictwu Ministerstwa.
- Ewidencjonuje pisma przychodzące i wychodzące z Biura w celu prawidłowego obiegu korespondencji. Dokonuje połączeń telefonicznych i obsługuje pocztę elektroniczną, a także prowadzi podręczne archiwum w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora Biura.
- Redaguje pisma, przekazuje pracownikom Biura komunikaty i ustalenia organizacyjne na polecenie Dyrektora Biura w celu zapewnienia sprawnej pracy Biura. Prowadzi terminarz spotkań Dyrektora Biura oraz obsługuje organizacyjno-recepcyjnie spotkania.
- Ewidencjonuje upoważnienia do przeprowadzenia kontroli oraz polecenia wyjazdu służbowego w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora Biura i pracowników Biura.
- Przygotowuje zbiorcze informacje opracowania, sprawozdania, analizy, notatki z zakresu realizacji zadań Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w kontroli zarządczej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli
- Znajomość zakresu zadań realizowanych przez Ministerstwo
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze