Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę procesu wpływających wniosków do wykazu prac legislacyjnych oraz projektów dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz do rozpatrzenia przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów oraz komitety Rady Ministrów, w tym przekazywanie stanowisk Koordynatora OSR.
- Zapewnia właściwy obieg korespondencji wewnętrznej dotyczącej opinii Koordynatora Oceny Skutków Regulacji, wspiera przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów.
- Zapewnia sprawną organizację obsługi techniczno-organizacyjnej i biurowej działalności Zespołu „e-Legislacja” oraz tworzonych zespołów eksperckich.
- W obszarze organizacji pracy departamentu oraz KOSR opracowuje pisma, notatki, analizy, sprawozdania, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje związane z działalnością departamentu oraz KOSR, powiela materiały, przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu.
- Wspiera proces obsługi sekretarskiej i kancelaryjno-biurowej Koordynatora Oceny Skutków Regulacji oraz Dyrektora i Zastępcy Dyrektora DORA.
- Wykonuje inne zadania i funkcje uzgodnione wspólnie z dyrekcją Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, znajomości na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
- Posiadanie umiejętności w zakresie: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu przebiegu procesu legislacyjnego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Najnowsze komentarze