Specjalista

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151434

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

Zakres zadań

  • Opracowuje projekt planów finansowych dla wydatków krajowych w zakresie Biura, placówek zagranicznych na podstawie danych przekazanych przez wydziały, referaty i samodzielne stanowiska oraz wniosków placówek zagranicznych.
  • Uczestniczy w procesie przygotowania i przekazania do właściwych komórek projektu budżetu państwa, planu finansowego dla wydatków krajowych Biura, placówek zagranicznych oraz korekty planu finansowego w obszarze budżetu w układzie klasycznym oraz zadaniowym.
  • Opracowuje wnioski w sprawie podziału budżetu na cele określone w rocznych planach pracy Biura oraz Roczny Plan Zadań i sprawozdanie z jego realizacji w współpracy z pracownikami Biura.
  • Analizuje i nadzoruje realizację budżetu placówek zagranicznych i wydatków krajowych w zakresie zadań Biura w obszarze wydatków majątkowych i bieżących oraz okresowo informuje przełożonego w sprawach związanych z zaawansowaniem wykonania budżetu Biura.
  • Proceduje uruchamianie środków z dochodów placówek, przeznaczonych na finansowanie zadań związanych z realizacją gospodarki nieruchomościami za granicą będącymi w zarządzie Ministra Spraw Zagranicznych.
  • Koordynuje rozliczanie, nadzoruje placówki zagraniczne, wydatki i zadania krajowe w zakresie realizacji budżetu w ramach posiadanych środków finansowych.
  • Opracowuje i przygotowuje dane, pisma, korespondencję dla organów kontrolnych wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie pełnionych obowiązków.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie planowania i nadzoru nad realizacją budżetu
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o rachunkowości wraz z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
  • Wiedza w zakresie budżetu zadaniowego.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Księgowy

2025-05-28

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

mazowieckie / Radzymin

KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW , KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PIT, VAT, ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Więcej informacji

Księgowy/księgowa

2025-05-26

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych w biurze rachunkowym. Wprowadzanie dokumentów do programów księgowych. Sporządzanie...

Więcej informacji