Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści
się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub
w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Wyszukuje ekspertów zewnętrznych, gromadzi niezbędne informacje niezbędne do nawiązania z nimi współpracy. Sporządza wnioski o zawarcie umów z ekspertami zewnętrznymi Urzędu i nadzoruje obieg dokumentacji związanej z procesem zawarcia umowy. Uzyskuje opinie ekspertów zewnętrznych na temat wniosków o pozwolenie na prowadzenie badania klinicznego lub badania działania i dokumentacji dołączonej do tych wniosków
- Wprowadza/uzupełnia dane w systemie EZD, w tym w szczególności: wprowadza, uzupełnia, zbiera, archiwizuje i przekazuje dane właściwym pracownikom, komórkom organizacyjnym lub podmiotom
- Obsługuje Komisję ds. Wyrobów Medycznych i współpracuje z innymi komórkami w zakresie pracy innych komisji działających przy Prezesie Urzędu. Organizuje spotkania i konferencje oraz udziału w nich pracowników DNB
- Prowadzi Centralną Ewidencję Badań Klinicznych w zakresie wyrobów. Przekazuje informacje dotyczące badań klinicznych i badań działania do bazy Eudamed w celu wymiany informacji o tych badaniach z państwami członkowskimi
- Wykonuje prace pomocnicze związane z obiegiem dokumentacji w DNB w celu wspomagania właściwego jego funkcjonowania, w tym m.in. przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji, porządkowanie dokumentacji, segregowanie akt i ich kwalifikacja, układanie akt, opisywanie teczek aktowych z wyszczególnieniem nazw akt, numerów teczek, roku, okresu przechowywania, kategorii akt, ewidencjonowanie akt w formie spisów zdawczoodbiorczych lub protokołów zdawczo-odbiorczych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność obsługi programów komputerowych - Word, Excel, PowerPoint i Access
- zorientowanie na osiągnie celów
- doskonalenie zawodowe
- identyfikacja z misją Urzędu
- pozytywne podejście do klienta
- otwartość na zmiany
- rzetelność i terminowość
- skuteczna komunikacja
- radzenie sobie z presją czasu
- rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy w warunkach stresu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze