Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
  • Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
  • Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego B2/C1
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Bonus do wynagrodzenia podstawowego - do 500 PLN,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Rzetelne przygotowanie do pracy,
  • Praca w komfortowym biurze,
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Stażystka / Stażysta (AI, Social Media, SEO)

wczoraj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Sochaczew

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

2025-11-19

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

2025-11-19

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2

Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie?...

Więcej informacji