Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników 
  • Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach 
  • Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności 
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń 
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego B2/C1,
  • Otwartość w relacjach z klientami,
  • Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto + bonus
  • Praca w systemie zmianowym (8:00 – 20:30)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca w komfortowym biurze w Warszawie
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Główny Inżynier Budowy / Kierownik ds. Realizacji Inwestycji Budowlanych

dzisiaj

Transactive Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Więcej informacji

Doradca klienta z językiem duńskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca klienta z językiem duńskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Dostarczanie wsparcia kontaktowego (telefonicznego, mailowego lub przez chat) dla użytkowników. Udzielanie pomocy technicznej klientom. Rozwiązywanie...

Więcej informacji

Doradca klienta ze szwedzkim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email, lub chat. Rozwiązywanie skarg klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C....

Więcej informacji