Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

 

Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 39/ADM/CPOK/24

Centralny Punkt Obsługi Klienta

 

Główne obowiązki:
  • obsługa Recepcji Głównej ALK,
  • udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
  • przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
  • obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
  • koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
  • wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
  • obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
  • gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
  • min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
  • dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
  • dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Najnowsze oferty pracy:

Sprzedawca - Doradca Klienta Wólczanka

wczoraj

VRG S.A.

mazowieckie / Warszawa, Wola Park

Więcej informacji

Projektant mebli / Koordynator projektu

wczoraj

ETsso

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

2024-10-30

Diabetyk24 Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego...

Więcej informacji