1. Codzienne sprzątanie, które obowiązuje w wyznaczonych przez Kierownika administracyjno-gospodarczego rejonach oraz w ramach potrzeb w każdym innym miejscu wskazanym przez przełożonego;2. Sprzątanie obejmuje czyszczenie i dezynfekcję podłóg, mebli, lamperii olejnych, gablot, ram okiennych oraz mycie szyb w drzwiach i innych miejscach na odpowiedniej wysokości oraz sprzątanie i dezynfekcja toalet;3. Opróżnianie koszy na śmieci;4. Po sprzątnięciu pomieszczenia należy sprawdzić zabezpieczenia okien, kranów, drzwi oraz wyłączyć światła, w razie potrzeby odniesienie kluczy od pomieszczenia w wyznaczone miejsce;5. W okresie ferii wiosennych, zimowych i letnich całościowe, gruntowne oczyszczenie i zdezynfekowanie wszystkich wyznaczonych pomieszczeń;6. Sprzątanie pomieszczeń dodatkowych w czasie pełnienia zastępstwa na czas nieobecności w pracy innej sprzątaczki;7. Oszczędne i zgodne z przeznaczeniem korzystanie ze środków czystości;8. Pełnienie dyżuru w przydzielonym rejonie;9. Kontrolowanie przydzielonych pomieszczeń po każdej przerwie międzylekcyjnej; 10. Natychmiastowe informowanie Dyrektora szkoły bądź Kierownika administracyjno-gospodarczego o zaistniałych zniszczeniach, kradzieżach lub nadużyciach, które mają wpływ na szkodę szkoły;11. Wpisywanie do zeszytów przeznaczonych dla konserwatorów zauważonych awarii;12. Wykonywanie innych prac wynikających z potrzeb szkoły a zleconych przez Dyrektora lub innego zwierzchnika.
Wymagania konieczne:Zawód: Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:Wymagania: komunikatywna znajomość j. polskiego. Miejsce pracy: 1a IrzykowskiegoGodziny pracy: do ustalenia, zmiany tygodniowe.Zgłoszenia: tel.: 22 664 61 93, epustola@eduwarszawa.pl
Miejsce pracy:Warszawa
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 2 400 PLN
Najnowsze komentarze