Prowadzenie punktu informacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach, przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i wprowadzenie jej do systemu informatycznego obsługi kancelaryjnej eDok zgodnie z dekretacją Dyrektora Urzędu lub Zastępcy, przekazywanie przesyłek na pocztę, obsługa urządzeń biurowych i innego sprzętu będącego na wyposażeniu kancelarii, prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, archiwizacja akt spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu, współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywania do Archiwum Państwowego dokumentacji stanowiącej zasoby archiwalne, wdrażanie w Urzędzie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji Archiwalnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych, a w szczególności sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez poszczególne komórki organizacyjne, zwłaszcza w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw. LINK do pełnej wersji ogłoszenia - http://pup.siedlce.ibip.pl/public/?id=143852.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją,Administracja, Ekonomia
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS Office)
Wymagania inne:umiejętności: słuchania, planowania i organizacji pracy własnej, pracy pod presją czasu, pracy samodzielnej i w zespole, podejmowania decyzji, stosowania odpowiednich przepisów prawa, logicznego i analitycznego myślenia, skutecznego komunikowania się, redagowania pism urzędowych
Miejsce pracy:Siedlce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 do 5 150 PLN
Najnowsze komentarze