Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Zespole ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą ze 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Zespole ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania


(Pion Planowania i Nadzoru / Dział Zarządzania Strategicznego / Zespół ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania)

Miejsce pracy: Warszawa, Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 63/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • podejmowanie działań w zakresie utrzymania i doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania jakością, bhp, środowiskowego, bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych ZSZ i sporządzanie z nich raportów
  • udział w audytach zewnętrznych i organizacja ich przebiegu
  • przygotowywanie dokumentów na przegląd zarządzania oraz sporządzanie z niego raportów
  • opracowywanie i aktualizacja dokumentów nadzorowanych przez Pełnomocnika ds. ZSZ
  • opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych przedkładanych na posiedzenie Zarządu w zakresie zgodności z wymaganiami ZSZ oraz zasadami dotyczącymi opracowywania dokumentów
  • aktualizacja mapy procesów we współpracy z właścicielami procesów oraz sporządzanie analiz osiąganych wskaźników w ramach procesów
  • przygotowywanie raportów i analiz w zakresie funkcjonowania ZSZ oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem
  • administrowanie systemem informatycznym wspierającym ZSZ w tym monitorowanie poprawności jego funkcjonowania, zgłaszanie propozycji rozwoju systemu o nowe funkcjonalności na podstawie wyników audytów, przeprowadzanych analiz i zgłoszeń użytkowników
  • realizacja zadań wynikających z prowadzonych projektów i wdrożeń, w których uczestniczy Zespół ds. ZSZ, w tym wdrożeń systemów zarządzania opartych na normach ISO
  • prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ZSZ
Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe z zakresu inżynierii sanitarnej, środowiska lub zarządzania jakością)
  • minimum roczne (mile widziane 3-letnie) doświadczenie zawodowe w utrzymywaniu systemów zarządzania, w tym systemu zarządzania jakością
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych wg norm ISO;
  • certyfikat audytora wewnętrznego co najmniej dwóch systemów zarządzania spośród pięciu wymienionych:
    • systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015
    • systemu zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2015
    • systemu zarządzania BHP wg normy ISO 45001:2018
    • systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001:2017
    • systemu zarządzania ciągłością działania wg normy ISO 22301:2020
  • umiejętności analitycznego myślenia, szczegółowej analizy i weryfikacji danych oraz syntezy i formułowania wniosków w formie pisemnej
  • umiejętności współpracy w zespole, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zarządzania czasem oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność pracy z danymi w systemach informatycznych
  • biegła znajomości pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania oraz pracy w zespołach projektowych
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub prezentacji


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Najnowsze oferty pracy:

Lekarz Stomatolog

dzisiaj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 43B

Więcej informacji

Lekarz Stomatolog

dzisiaj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Warszawa, ul. Rzeczypospolitej 33

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Jakości

2024-04-29

Medicover sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Branickiego 17

Twoje zadania: utrzymanie standardów zarządzania jakością, standardów akredytacji, monitorowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością,...

Więcej informacji

Specjalista ds. Zapewnienia Jakości

2024-04-29

KRKA Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Równoległa 5

CEL PRACY udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych udział w walidacji czyszczenia współpraca z działem produkcji w zakresie postępowań...

Więcej informacji