Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
1.Prowadzenie ewidencji zdarzeń drogowych tworzonej na podstawie wpływających kart MRD 5 oraz EKZD.
2. Wprowadzanie kart informacyjnych i kart zdarzeń drogowych do systemu.
3. Prowadzenie Systemu Ewidencji Statystycznej Policji.
4. Sporządzanie kwartalnych informacji o stanie bezpieczeństwa na drogach.
5. Nadzór, monitorowanie i uaktualnianie danych w zakresie tematyki dotyczącej statusu kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego.
6. Prowadzenie rejestrów.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję zdarzeń drogowych.
- Wprowadza dane do systemu.
- Sporządza informacje o stanie bezpieczeństwa na drogach.
- Prowadzi dzienniki oraz rejestry.
- Wprowadza karty informacyjne oraz karty zdarzeń drogowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze