Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- prowadzi obsługę kadrową pracowników Oddziału, w szczególności przygotowuje dokumenty związane z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
- zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników
- opiniuje pod względem kadrowym prośby i wnioski w sprawach osobowych
- prowadzi i uaktualnia pomocnicze bazy dotyczące spraw kadrowych realizowanych przez Zespół
- przygotowuje akta osobowe zwolnionych pracowników, i przekazuje je do Archiwum Straży Granicznej
- sporządza protokoły dokumentów zakwalifikowanych do wybrakowania znajdujących się w ewidencji Zespołu
- prowadzi ewidencję rozstrzygnięć dyscyplinarnych, kar porządkowych podjętych w stosunku do pracowników zatrudnionych w Oddziale
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, znajomość przepisów z zakresu archiwizacji umiejętność obsługi komputera ( zwłaszcza edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- dyskrecja, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętności interpersonalne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze