Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Postepowań Administracyjnych KWP z siedzibą w Radomiu usytuowane jest na VI piętrze budynku "A" w kompleksie budynków KWP z siedzibą w Radomiu, który jest częściowo przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami . W pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Na stanowisku występują następujące czynniki: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) w związku z przyjmowaniem interesantów, wyjazdy służbowe w celu wykonania kontroli sposobu przechowywania broni oraz w celu wykonywania czynności procesowych w miejscu zamieszkania strony lub świadka w postepowaniu, zagrożenie korupcją.
W budynku znajdują się windy (bez infomacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP z siedzibą w Radomiu jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wydawania i cofania pozwoleń na broń
- bierze udział w kontrolach wykonywania obowiązków wynikających z przepisów ustawy o broni i amunicji przez osoby i podmioty, które uzyskały pozwolenie na broń
- weryfikuje osoby mające pozwolenie na broń palną w celu łowieckim
- wydaje dokumenty posiadaczom pozwoleń na broń (zaświadczenia, legitymacje, Europejskie Karty Broni Palnej, zgody na wywóz broni z terytorium RP), dokonuje w legitymacjach wpisów dotyczących rejestracji i wyrejestrowania broni
- wprowadza dane do rejestru BROŃ
- bierze udział w komisjach dokonujących oceny stanu technicznego broni przechowywanej w depozycie Policji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość kodeksu postepowań administracyjnych oraz ustawy o broni i amunicji
- obsługa komputera (pakiet MS Office)
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętności komunikacyjne i redakcyjne
- umiejętność interpretacji przepisów
- znajomość budowy i zasad działania broni palnej a także zasad bezpiecznego posługiwania się bronią
- znajomość rodzajów broni używanej do celów łowieckich
Najnowsze komentarze