Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).
Zakres zadań
- przyjmuje, rejestruje kieruje obiegiem pism adresowanych do Biura Edukacji oraz przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu dyrektora oraz/lub zastępcy dyrektora w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Biurze, załatwiania spraw, wniosków, przekazywania informacji
- prowadzi terminarz spotkań, narad, współpracuje w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora biura oraz informuje o terminach załatwiania spraw w biurze w celu terminowości ich załatwienia oraz wsparcia bieżącej pracy kierownictwa i pracowników biura
- wykonuje obsługę organizacyjno-techniczną odpraw, narad i spotkań okolicznościowych organizowanych przez Biuro Edukacji, w celu prawidłowego funkcjonowania biura
- rozlicza czas służby funkcjonariuszy PSP, w celu przekazywania ewidencji nadgodzin do Biura Kadr
- na polecenie kierownictwa biura redaguje krótkie pisma, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa i pracowników biura
- kompletuje i archiwizuje dokumentację dotyczącą realizowanych zadań w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- gromadzi i udostępnia pracownikom dokumenty dotyczące spraw pracowniczych (np. wnioski urlopowe, delegacyjne) oraz funkcjonowania urzędu (np. plany pracy, regulaminy, wytyczne), w celu prawidłowego funkcjonowania biura
- gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi dyrektor biura i jego zastępca pozostają w kontaktach służbowych w celu utrzymania właściwych relacji służbowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- znajomość obiegu dokumentów w urzędzie
- wysoka kultura osobista
- obsługa urządzeń biurowych
- kompetencje miękkie: komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze