1. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń.2. Sporządzanie list płac i przekazywanie ich na rachunki bankowe.3. Rozliczanie umów cywilnoprawnych.4. Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne pracowników, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS. 5. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu.6. Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.Godziny pracy: 07:30 - 15:30
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa baz danych SQL
Uprawnienia: obsługa programu Płatnik
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera
Wymagania inne:Umiejętność pracy pod presją czasu,
Miejsce pracy:Sierpc
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN
Najnowsze komentarze