Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji KWP zs w Radomiu usytuowane jest na V piętrze budynku A w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind) oraz na każdym piętrze budynku w korytarzach głównych. Wejście do kompleksu budynków mieszczących się przy ul. Kilińskiego 8 w Płocku jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- Występuje w roli przewodniczącego komisji powoływanych do brakowania dokumentacji niearchiwalnej
- Przyjmuje na stan archiwum dokumentację wytworzoną przez komórki organizacyjne KWP z siedzibą w Radomiu i podległe jednostki organizacyjne Policji
- Ewidencjonuje oraz porządkuje zasób archiwalny KWP z siedzibą w Radomiu zgodnie z zasadami archiwizacji
- Sprawdza spisy akt przekazanych, protokoły brakowania i przekazywane materiały archiwalne
- Wspóltworzy komputerową ewidencję akt archiwalnych
- Opracowuje i analizuje materiały archiwalne przed udostępnieniem uprawnionym podmiotom
- Przeprowadza kwerendy archiwalne, lustracyjne i zwykłe
- Prowadzi ewidencję i przeprowadza weryfikację protokołów brakowania akt kat. BC z komórek organizacyjnych KWP z siedzibą w Radomiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności)
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość przepisów dotyczących działalności archiwalnej obowiązujących w Policji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność komunikowania się, pracy zespołowej, organizacji pracy własnej,obsługi komputera, interpretacji oraz znajomości przepisów w zakresie działalności archiwalnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze