Starszy referent w dziale administracyjnym

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
Starszy referent w dziale administracyjnym
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0885
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)przygotowanie postępowań powyżej 130 000 PLN w szczególności:-powołanie komisji przetargowej, przygotowanie wzoru umowy, przygotowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), przygotowanie ogłoszenia i przekazanie do publikacji, zamieszczenie dokumentacji na platformie e-Zamówienia/BIP Ośrodka;-przeprowadzenie postępowania powyżej 130 000 PLN w szczególności: udzielanie odpowiedzi na zapytania, dokonywanie zmiany ogłoszeń. Dokonywanie zmiany treści SWZ, otwarcie ofert, badanie i ocena ofert;-zakończenie postępowania powyżej 130 000 PLN w szczególności: rozstrzygnięcie postępowania, zwrot wadium, zawarcie umowy (ustalenie zabezpieczenie, formy reprezentacji), przygotowanie ogłoszenia o wyniku i przekazanie do publikacji;2)przygotowanie i przeprowadzenie postępowań do 130 000 PLN;3)sprawozdawczość i prowadzenie rejestrów postępowań;4)kontrola zgodności rachunków i faktur dotyczących wszystkich wydatków na towary i usługi z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, Regulaminem udzielania zamówień Publicznych w MOPS w Płocku;5)współpraca z komórkami organizacyjnymi:-w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego,-w zakresie przejmowania właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych,-przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,-udostępnianie dokumentacji,6)współpraca z Archiwum Państwowym:-przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,-inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,-sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie,2.nieposzlakowana opinia,3.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,5.wykształcenie wyższe lub średnie,6.co najmniej 2-letni staż pracy (dotyczy kandydatów posiadających wykształcenie średnie).Wymagania dodatkowe:1.wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja,2.co najmniej 2-letni staż pracy w instytucjach administracji publicznej,3.co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w administracji samorządowej, 4.ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny min. I stopnia,5.znajomość ustaw:-Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych,-o pracownikach samorządowych,-o finansach publicznych,-o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych, 6.znajomość pakietów biurowych wchodzących w skład MS Office poparta zaświadczeniem o ukończonym kursie lub oświadczeniem kandydata,7.samodzielne planowanie i organizowanie własnej pracy,8.umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 820 PLN


Opis wynagrodzenia:

Informacje dodatkowe:a)wymiar czasu pracy: pełny etat,b)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,c)wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w Płocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6%,d)praca w budynku MOPS. Miejsce pracy w budynku z podjazdem i windą dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast nie wszystkie drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Operator Wtryskarek

dzisiaj

FTL S.A.

mazowieckie / Kajetany, ul. Klonowa 48

Więcej informacji

Brygadzista działu zgrzewarek

dzisiaj

FTL S.A.

mazowieckie / Kajetany, ul. Klonowa 48

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy referent

wczoraj

Dowództwo 1 Brygady Logistycznej

mazowieckie / Ciechanów

Miejsce pracy: Jednostka Wojskowa w Ciechanowie ul. Wojska Polskiego 54, 06-400 Ciechanów- naliczanie potrzeb mobilizacyjnych w zakresie uzupełnienia stanów...

Więcej informacji

Starszy referent

wczoraj

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

mazowieckie / Legionowo

Warunki pracy Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Na stanowisku wykonywane są typowe czynności biurowe...

Więcej informacji