Starszy referent

Komenda Miejska Policji w Płocku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 153880

Warunki pracy


  • Praca administracyjno - biurowa, jednozmianowa 
  • Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • Oświatlenie naturalne i sztuczne
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • Wymuszona pozycja ciała
  • Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który  jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
  • W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji /SESPol/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zapewnia obsługę Systemu Wspomagania Dowodzenia /SWD/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zastępuje sekretarkę Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego w pracy administracyjno - biurowej.
  • Opracowuje informacje dot. efektywności służby Funkcjonariuszy Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego na podstawie wypełnionych formularzy sprawozdawczych.
  • Odbiera z sekretariatu WPI dokumentację dot. SESPol oraz SWD.
  • Sprawdza dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
  • Pomaga w archiwizacji dokumentów wytworzonych w Wydziale Patrolowo - Interwencyjnym poprzez sporządzanie spisów archiwalnych oraz przygotowywanie ,,OZ- tów".
  • Przygotowuje materiały ,,BC i je brakuje.
  • Obsługuje moduł kadrowy ,,SWOP" w zakresie nadanych uprawnień.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik działu zakupów

wczoraj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pielęgniarka / Pielęgniarz

wczoraj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Belgradzka 18

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Referent

2025-07-11

Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze

mazowieckie / Gielniów

Praca przy komputerze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD...

Więcej informacji

Referent

2025-07-11

Miejski Urząd Pracy w Płocku

mazowieckie / Płock

Obsługa urządzeń biurowych, tworzenie teczek akt osobowych, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, ekspedycja korespondencji. Wymagania konieczne:...

Więcej informacji