Starszy Specjalista ds. Reklamacji

Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Targowa 73

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku

 

Twoje zadania:

Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym

  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
  • rozpatrywanie reklamacji,
  • współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych i obsługi wniosków,
  • przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych oraz obsługiwanych wniosków,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • masz doświadczenie w pracy z klientami (mile widziane),
  • w codziennej pracy wykorzystujesz Word i Excel w stopniu bardzo dobrym,
  • potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • potrafisz podejmować decyzje w określonym terminie oraz przyjmować odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Najnowsze oferty pracy:

Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

dzisiaj

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji

Finance & HR Coordinator

dzisiaj

Internel sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

2025-11-15

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami...

Więcej informacji

Pracownik ds. Reklamacji i Obsługi Zamówień

2025-11-15

Candellux Lighting Sp. z o.o.

mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace), przygotowywanie dokumentów...

Więcej informacji