Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- koordynacja badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności:
- przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości
- opracowywanie i aktualizacja zasad monitoringu i kontroli badań/analiz prowadzonych przez rady, ich wdrożenie oraz kontrola przestrzegania
- udzielanie wsparcia metodologicznego i merytorycznego
- dbanie o zachowanie spójności prowadzonych badań i analiz rad z badaniami i analizami realizowanymi przez inne instytucje
- nadzorowanie merytoryczne realizowanych przez wykonawcę zewnętrznego zleceń w zakresie zadań związanych z koordynacją
- przygotowywanie analiz w obszarze poszukiwanych przez pracodawców kwalifikacji/kompetencji oraz różnego typu analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb
- udział w wypracowywaniu skutecznych mechanizmów koordynacji systemu rad sektorowych oraz w pracach dotyczących budowania koncepcji funkcjonowania systemu rad sektorowych.
- udział w pracach dotyczących wdrożenia mechanizmów mających na celu kontrolę i monitoring przestrzegania stosowanych standardów
- współpraca z interesariuszami systemu rad sektorowych, wykonawcami zewnętrznymi, partnerami instytucjonalnymi w zakresie analiz, badań lub identyfikowania potrzeb informacyjnych dotyczących poszukiwanych kompetencji
- przygotowywanie materiałów analitycznych z zakresu zainteresowania systemu rad sektorowych (prezentacje, analizy, itp.)
- prezentowanie przygotowanych materiałów, wyników analiz na warsztatach/spotkaniach.
- wykształcenia wyższego
- ogólnej wiedzy z zakresu rynku pracy i rynku edukacji
- co najmniej roku / 2 lat doświadczenia w realizacji projektów doradczych / szkoleniowych / informacyjnych lub w realizacji projektów (np. konkursowych) finansowanych ze środków publicznych, obejmujących w szczególności weryfikację dokumentów, zgodnie z wcześniej przyjętymi standardami (np. kontrole, audyty, procedury dotyczące zagadnień przekrojowych)
- bardzo dobrej obsługi MS Word, MS Excel i MS PowerPoint
- komunikatywności, w tym łatwości porozumiewania się w mowie i piśmie w języku polskim
- umiejętności wystąpień publicznych z wykorzystaniem prezentacji Power Point
- umiejętności pracy w zespole
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
- co najmniej 3 lat doświadczenia w realizacji projektów doradczych / szkoleniowych / informacyjnych lub w realizacji projektów (np. konkursowych) finansowanych ze środków publicznych, obejmujących w szczególności weryfikację dokumentów, zgodnie z wcześniej przyjętymi standardami (np. kontrole, audyty, procedury dotyczące zagadnień przekrojowych)
- umiejętność przygotowywania badań/analiz w obszarze rynku pracy lub innym pokrewnym
- umiejętność przygotowywania standardów oceny/kontroli
- umiejętność przygotowywania procedur lub standardów działań
- znajomość zasad przygotowywania dokumentacji przetargowej
- umiejętność prowadzenia spotkań/szkoleń z wykorzystaniem prezentacji Power Point stacjonarnie i online
- wykształcenie wyższe z obszaru prawa, ekonomii i finansów, administracji, socjologii
- praktyczna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej
- praktyczna znajomość procesów legislacyjnych.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Najnowsze komentarze