prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych; dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy; opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w trym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego; realizowanie prac dot. projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych; zabezpieczenia logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki KSRG na terenie powiatu; wykonywania zadań "komisji przetargowej" związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielnie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: bardzo wysoka kultura osobista
Wymagania inne:[Umiejętność 2] : znajomość ustaw: PSP, KPA, służba cywilna, prawo zamówień publicznych[Umiejętność 1] : przeszkolenie z zakresu stosowania ustawy prawo zamówień publicznych[Inne] : praca administracyjno-biurowa
Miejsce pracy:Mława
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 700 PLN
Najnowsze komentarze