Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154007
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu:
- z przedstawicielami jednostek Policji: CBZC, CBŚP, BSWP, CLKP, CPKP „BOA” w celu właściwego przepływu informacji na potrzeby realizacji procesu zarządzania strategicznego, w tym kontroli zarządczej,
- Kontakty zewnętrzne kilka razy w miesiącu:
- z przedstawicielami jednostek: CBZC, CBŚP, BSWP, CLKP, CPKP „BOA” w celu właściwego przepływu informacji na potrzeby realizacji procesu zarządzania zmianą.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Koordynuje, organizuje oraz prowadzi działania w ramach procesu zarządzania ryzykiem w Komendzie Głównej Policji, CBŚP, CLKP, CPKP „BOA”, BSWP, CBZC, w zakresie zadań strategicznych i operacyjnych
- Monitoruje stan kontroli zarządczej w Policji, w tym proces samooceny kontroli zarządczej w Komendzie Głównej Policji oraz przygotowuje raporty o stanie kontroli zarządczej
- Wypracowuje innowacyjne rozwiązania w zakresie dostosowania kultury organizacyjnej i przygotowania środowiska wewnętrznego do wdrażanych zmian
- Przygotowuje projekty wewnętrznych regulacji Policji z zakresu kontroli zarządczej oraz monitoruje ich wdrażanie
- Określa propozycje Priorytetów Komendanta Głównego Policji i zadań priorytetowych na podstawie diagnozy wnętrza Policji oraz jej otoczenia, w tym współpracuje z Wydziałem Badań i Analiz Strategicznych na wszystkich etapach realizacji diagnozy
- Realizuje szkolenia z zakresu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem dla komórek organizacyjnych KGP, CBŚP, CLKP, CPKP „BOA”, BSWP, CBZC
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w obszarze zarządzania
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość ustawy o Policji (przepisy ogólne, organizacja Policji)
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu kontroli zarządczej
- Umiejętność biegłej obsługi komputera (praca w środowisku Windows, Office) i Internetu
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolności analityczne i organizatorskie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu kontroli zarządczej i tworzenia aktów prawnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Najnowsze komentarze