Starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146083

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.



Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Stanowisko wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), zagrożeniem korupcją oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiebiorstwa).


Na stanowisku wymagany jest  dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia kompleksową obsługę sekretarską Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I, w tym m.in.: obsługuje połączenia telefoniczne, przyjmuje korespondencję papierową i elektroniczną oraz przekazuje ją właściwym adresatom, prowadzi terminarz spotkań, kopiuje dokumenty oraz przyjmuje gości. Zastępuje, w razie nieobecności, pracowników w sekretariacie Zastępcy Dyrektora II.
  • Zapewnienia obsługę techniczno-organizacyjną Departamentu Prawnego KPRM, w tym przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne, przygotowuje i koordynuje procesy w zakresie sporządzenia i aktualizacji regulaminu wewnętrznego, opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków pracowników.
  • Zapewnia wsparcie w obsłudze administracyjno-biurowej Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, w tym współprowadzi bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem Rady, działalnością Przewodniczącego Rady oraz członków Rady, pomaga przy przygotowywaniu materiałów dla członków Rady w związku z ich zadaniami opiniodawczymi i organizuje, uczestniczy oraz protokołuje posiedzenia Rady, a także publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM informacje o wydaniu przez Radę pozytywnej opinii dotyczącej kandydatów na członków organów nadzorczych.
  • Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości Departamentu Prawnego.
  • Zapewnia pomoc w przygotowywaniu uchwał na podpis Przewodniczącego Rady, prowadzeniu korespondencji Rady związanej z podjętymi uchwałami oraz korespondencji wpływającej do Rady i przedkłada ją do podpisu Przewodniczącemu.
  • Przygotowuje i przekazuje przechowywaną dokumentację Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
  • Prowadzi biurową ewidencję kopii upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezesa Rady Ministrów, Szefa KPRM i Dyrektora Generalnego KPRM dla pracowników KPRM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących zasad zarządzania mieniem państwowym, w tym regulacji dotyczących Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych
  • Umiejętności z zakresu redagowania tekstów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym B1
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, orientacja na klienta/interesanta, współpraca, komunikacja
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:

Technik kontroli jakości produkcji odzieży

dzisiaj

Caterina

mazowieckie /

Więcej informacji

Serwisant Działu Reklamacji

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista

dzisiaj

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, 2....

Więcej informacji

Specjalista

wczoraj

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Budynek w Warszawie przy ul. Miodowej 15 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w...

Więcej informacji