Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, pracą w terenie i wysiłkiem fizycznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Obsługuje pod kątem technicznym konferencje i inne wydarzenia medialne z udziałem Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów i Szefa Kancelarii.
- Obsługuje wizyty krajowe i zagraniczne pod kątem wideo: Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów, Szefa Kancelarii oraz gości zagranicznych.
- Montuje realizowane nagrania wideo w celu uzyskania gotowych filmików przygotowanych do emisji na kanałach społecznościowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
- Archiwizuje nagrania wideo w celu zapewnienia dostępu do nagranych materiałów oraz ich ochrony przed zniszczeniem lub utratą.
- Przygotowuje napisy do filmów zgodnie z wymaganiami WCAG 2.0.
- Konserwuje sprzęt audiowizualny oraz współpracuje z podmiotami zewnętrznymi odpowiadającymi za jego konserwacje.
- Planuje i realizuje zakupy sprzętu, programów, subskrypcji niezbędnych do realizacji zadań Zespołu zgodnie z procedurami Kancelarii.
- Współpracuje z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Centrum w technicznym przygotowaniu wizyt oraz spotkań krajowych i zagranicznych z udziałem Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów, Szefa Kancelarii oraz gości zagranicznych podejmowanych przez Prezesa Rady Ministrów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku operatora kamery oraz montażysty
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
- Znajomość: sprzętu do nagrywania wideo i dźwięku (kamery, mikroporty), programu do montażu wideo (Adobe Premiere Pro)
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, współpraca.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „PL: TAJNE EU: Secret UE/EU Secret NATO: NATO Secret” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B2 lub innego języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym B1
Najnowsze komentarze