Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· zagrożenie korupcją
· permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości.
- Bierze udział w nadawaniu/ odbieraniu uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, w tym: bierze udział w procedurach egzaminacyjnych, przygotowuje świadectwa i duplikaty nadania uprawnień, obsługuje prace zespołów Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej, sporządza raporty/ zestawienia.
- Prowadzi centralny rejestr rzeczoznawców majątkowych.
- Rozpatruje skargi i wnioski kandydatów na rzeczoznawców majątkowych w toku postępowania kwalifikacyjnego o nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, w tym analizuje składane skargi i wnioski i zbiera dodatkowe wyjaśnienia/ dokumenty.
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienia publiczne w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
- Zapewnia obsługę Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej, w tym: tworzy dokumentację związaną z powoływaniem i odwoływaniem Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej lub jej członków, bierze udział w posiedzeniach Prezydium Komisji oraz posiedzeniach plenarnych, przygotowuje posiedzenia Komisji pod względem organizacyjnym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa administracyjnego lub gospodarki nieruchomościami
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie działalności zawodowej,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości,
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie opłaty za postępowanie kwalifikacyjne oraz wysokości wynagrodzenia członków Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
- myślenie analityczne,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze