Stażysta

Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
Stażysta
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Czynności biurowe przewidziane Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 18.06.2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 867) oraz Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.06.2019 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. U. MS z 2019 poz. 138) z późn. zm.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Kandydat powinien spełniać poniżej podane wymogi :- Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,- Posiadać nieposzlakowaną opinię,- Nie być karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- Przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie oprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- Posiadać minimum wykształcenie średnie i zdany egzamin maturalny,- Posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonymstanowisku.

Miejsce pracy:

Grodzisk Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Operacyjnych i Logistyki

wczoraj

EBS Spółka Akcyjna

mazowieckie / Warszawa, Włochy

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy HoReCa

wczoraj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Stażysta

wczoraj

Sąd Rejonowy w Ostrołęce

mazowieckie / Ostrołęka

WYKONYWANIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH WYNIKAJĄCYCH Z ZADAŃ ZLECONYCH W SPRAWACH RODZINNYCH I OPIEKUŃCZYCH, NIELETNICH ORAZ CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ...

Więcej informacji

Program „Staże Prezesa NBP”

2025-07-11

Narodowy Bank Polski

mazowieckie / Warszawa

Wymagania wobec kandydata: ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich po 1 stycznia 2024 r. - preferowane...

Więcej informacji